Вторник, 23.04.2024, 14:02
Приветствую Вас Гость | RSS

www.adisker.kz

Форма входа
Cөздік-Словарь
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Статистика

free counters

Сабақтар-Уроки

Главная » Файлы » Жаңа сабақтар - Новые уроки

32 Таза заттар және қоспалар.
08.08.2012, 16:15
Сабақтың тақырыбы: 32 Таза заттар және қоспалар.
Сабақтың мақсаты:
Б: Климат ұғымының мағынасын түсіндіру .
Т: Ауа райы күнделікті өмірде қажет екенін және адамдар үшін маңызды екенін ескеріп жүруге.
Д: Алған білімдерін өмірде қолданыста бар екенін және оны өздерінеде керек екенін білуге.
С/түрі: Жаңа сабақ
С/әдісі: сұрақ жауап түрінде
Көрнекілік: оқулық,климат картасы атлас
Сабақ барысы:
Ұйымдастыру: оқушылармен амандасу
Үй тап. тексеру: 27. Бізді қоршаған ауа.
Үй тап. қорытындылау: ауа

1) Бізді қоршаған ауа қандай?
2) Смог дегеніміз не?

Смог нелерден бөлінеді

Жаңа сабақ: Ауа райын бақылау қажетпе? Адамның өмір сүруі әрдайым климаттық жағдайларға тәуелді болады. Ауа райы мен климаттың айырмашылығы бар. Климат- дегеніміз белгілі бір аймақтағы ұзақ жылдар бойы атмосфераның төменгі қабатының тұрақты жағдайы немесе ауа райының белгілі бір аумақтағы көп жылдық режимін айтады. Ал ауа райы дегеніміз- белгілі бір жердегі тәулік ішінде болатын атмосфераның төменгі қабатының жағдайы.

Ауа райының негізін құрайтындар

Ауа тем қысым жел жауын шашын
Ауа райын зерттейтін жаңа ғылым метеорология пайда болды. (метеора- грек тілінен ауада қалқу) Метеорологияның бірнеше салалары бар:
Гидрометеорларды зерттеу ( жаңбыр, қар, бұршақ, тұман, бұлт, қырау, шық) яғни су буларына байланысты.
Ауа метеоры - жел,
жарық метеоры - кемпірқосақ , сағым
Отты метеор - найзағай
Қазіргі таңда Жердің табиғат жағдайын танып - білудегі климатология мен метеорология маңызы ғылымдардың бірі болып саналады.Олар армосферадағы болып жатқан құбылыстарды зерттеуде қазіргі заманның әдістерін қолданады.
Метеорология ең алғаш Ггрекияда пайда болды. Б.з.б 350ж Аристотель Метео-я туралы 4 кітап жазды.Шәкірті Теофраст жаңбырдың 80, желдің 45, дауылдың 50, суық ауа райының 24 түрлі себебін жазған.
Қорытындылау: синквин әдісін қолданып
Зат есім (не?) - климат
Сын есім (қандай, ненің?)- жылы, слқын
Сан есім(қанша неше?) - ұзақ уақыт қайталанады
Етістік( не істеді , қайтті?)- климтты зерттеушілер зерттейді
Үйге тапсырма: 29 маз.1,2,3,сұрақтарға жауап келу.
Бағалау:
Категория: Жаңа сабақтар - Новые уроки | Добавил: Nur
Просмотров: 4593 | Загрузок: 0 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
www.edu.gov

Copyright MyCorp © 2024
Сайт управляется системой uCoz