Суббота, 20.04.2024, 16:20
Приветствую Вас Гость | RSS

www.adisker.kz

Форма входа
Cөздік-Словарь
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Статистика

free counters

Сабақтар-Уроки

Главная » Статьи » Жаңа сабақтар - Новые уроки

Бірмүше және көпмүше тарауын қайталау
Атырау облысы Қызылқоға ауданы
Кенбай орта мектебі Математика пәні
мұғалімі Гүлзира Ізғараева

Сыныбы: 7    Пәні: Алгебра
Сабақтың тақырыбы: Бірмүше және көпмүше тарауын қайталау
Сабақтың мақсаты: а) білімділік мақсаты: Оқушылардың алған білімдерін пысықтау, бірмүше мен көпмүшенің анықтамасын, көпмүшеге амалдар қолдануды естеріне түсіру,  теориялық білімдерін шыңдау,  және есептер шығаруда іскерлікпен қолдана білуге үйрету;
ә) дамытушылық мақсаты:  тиімді әдіс- тәсілдер арқылы оқушылардың ой- өрісін кеңейту , өздігінен жұмыс жасау, математикалық тілде өз ойларын нақты және дәл жеткізе білу, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
б) тәрбиелік мақсаты: топішілік, топаралық бағалау тәсілдері арқылы оқушыларды адалдыққа, ұйымшылдыққа және  тапсырмаларды деңгейлеп беру арқылы бәсекелестікпен жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: қайталау сабағы
Сабақтың әдіс – тәсілдері: Сұрақ – жауап, деңгейлік тапсырмалар, ауызша есептеулер, тест, сергіту ойындары, даралық, топтық жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, activote құралы, тапсырмалар жазылған жұмыс дәптер, талапкер – 2011, МАБ – қа арналған тест тапсырмалары  кітаптары
Пәнаралық байланыс: күнделікті өмірмен байланыс,математика, әдебиет
Сабақтың жүрісі: 1. Ұйымдастыру
2. Психология тренинг «Мен сендерге сенемін»
3. «Ой қозғау» (сұрақ – жауап)
4. «Құпия кесте» (ауызша есептеулер арқылы, даталы күндерді табу)
5. «Қас – қағым сәт» (тест тапсырмасы activote құралымен орындау)
6. «Жақсы нәтиже – сапалы білімде» (Ұяшық таңдау арқылы ҰБТ, МАБ, оқулықтан есептер шығару, ұяшық астындағы «4» деген сыйлық бағаны иелену)
7. «Өзіңді тексер» (деңгейлік тапсырмалар, барлық оқушыға парақша таратылып, оқушылар түгелдей қатыстырылады)
8. «Құпия сандар» (Сергіту сәті, сөзжұмбақ шешу)
9. Қорытындылау
10. Бағалау, мадақтау

І бөлім: «Ой қозғау» (Сұрақ – жауап)
1. Бірмүше дегеніміз не? Мысал келтіріңіз?
2. Ұқсас мүшелер дегеніміз не?
3. Бірмүшенің дәрежесі дегеніміз не?
4. Көпмүше дегеніміз не?
5. Көпмүшенің дәрежесі дегеніміз не?

ІІ бөлім: «Құпия кесте» (ауызша есептеулер арқылы кестедегі құпияны табу)
1. Көпмүшенің дәрежесін анықта:  (3-ші дәрежелі)
2. Өрнекті ықшамдап мәнін тап: , мұндағы а=2  (4)
3. а=10, c=11 болғанда өрнектің мәнін тап:          (2011)
Құпия кесте :    
3
4
2011
Жауабы: ҚР кезектен тыс Президент сайлау күні

Өрнекті ықшамдап, мәнін есептеңдер:
1. 5m+4m-74=      m=10   (16)
2.     x=2      (12)
3. m+n-m+n+11=         n=1000  m=0  (2011)
Құпия кесте:      
16
12
2011
 Жауабы: Тәуелсіздікке 20 жыл

ІІІ бөлім: «Қас – қағым сәт» (тест тапсырмасы)
1. Бірмүшені стандарт түрге келтіріңіз:
а) 12х4у4           б) -12х4у4      с) -6х2у3        д) 6х2у3
2. Бірмүше дәрежесін анықта: -12а2в3с
а) 5–ші дәрежелі    б)3–ші дәрежелі    с) 6–ші дәрежелі   д) 2–ші дәрежелі
3. Ұқсас қосылғыштарды біріктір: а2+2ав+в2+а2-2ав+в2
а) 2а2+2в2        б) 4ва      с) 2а2+4ав+2в2     д)   2а2-4ав+2в2       
4. Бөлуді орында: (-27ав3) : (-9ав)    
а) -3в2         б) 3а2в4        с) 3в2        д) -3а2в4
5. Көбейтуді орында: х2(9х3-3)
а) 9х5-3х2          б) 9х6-3х2          с) 9х-3          д) 9х5-3
6. Дәрежеге шығарыңыз: (4х5у2)2
а) 4х10у4                    б) 16х7у4                с) 16х10у2                д) 16х10у4
7. Көпмүшенің дәрежесін анықта: а5+а3в2+а3в3+в3
а) 5–ші дәрежелі    б)3–ші дәрежелі    с) 6–ші дәрежелі   д) 2–ші дәрежелі


1
2
3
4
5
6
7
жауаптары
б
с
а
с
а
д
с

ІҮ бөлім «Жақсы нәтиже – сапалы білімде» (Ұяшық таңдау арқылы ҰБТ, МАБ есептер шығару, ұяшық астындағы «4» деген сыйлық бағаны иелену)
10
20
30
40
50
60
70

10 – ұпай: 7 нұсқа – 3 есеп ҰБТ

20-ұпай: 15 нұсқа – 3 есеп ҰБТ
       мұндағы а=-2, b=-(1/2)

30 – ұпай: 2н – 13 МАБ


40 – ұпай: «4»-тік баға сыйлық
50 – ұпай: 8н – 3 есеп МАБ

60 – ұпай:   Оқулықтан №360 есеп
1)
70 – ұпай: Оқулықтан №361 есеп
1) Салыстыр: 1510 және 511*310   (310*510 < 511*310)

Ү бөлім:  «Өзіңді тексер» (деңгейлік тапсырмалар, барлық оқушыға жазба жұмыс дәптер таратылып, оқушылар түгелдей қатыстырылады)

Жазба жұмыс дәптеріне жазылатын есептер:
1. Дәрежеге шығарыңыз: а)     
б)         (2 ұпай)
2. Көпмүшенің дәрежесін анықта:  (5 – ші дәрежелі) (1 ұпай)
3. Көбейтуді орында:  (2 ұпай)
ҮІ бөлім: «Құпия сандар» (Сергіту сәті, сөзжұмбақ шешу)


ж
ү
з


а
л
п
ы
с


т
ө
р
т


а
л
т
ы


ү
й
ш
і
к


с
е
к
с
е
н

т
о
ғ
ы
з


м
ы
ң


д
и
н
а
м
о
с

к
в
а
д
р
а
т


б
і
р


1. 10 2 неге тең? (100)
2. (50*2)-40  неге тең? (60)
3. 23-22 неге тең? (4)
4. 120:2-54 неге тең? (6)
5. Ежелгі Мысыр папирустарында есептердің шартына қандай атау берген? (үйшік)
6. 92-13 неге тең? (80)
7. 102:10+(-1) неге тең?(9)
8. (1/10)-3 неге тең? (1000)
9. Ежелде белгісіздің екінші дәрежесін қалай атаған? (динамос)
10.  Кез – келген санның екінші дәрежесін қалай атаймыз? (квадрат)
11.  Кез – келген санның 0 дәрежесі неге тең? (1)

Үйге тапсырма: Емтихан есептері:
№2А06  
А) (х-4)(х-6)-х(х-10)=
Б) (х-3)(х-7)-2х(3х-5)=
№2А07
А) 2с(3с+4)-2с(3с-5)=

Сабақты Н. Назарбаевтың сөзімен қорытындылау

Еліңнің ұлы болсаң, еліңе жаның ашыса, азаматтық намысың болса, қазақтың ұлттық жалғыз мемлекетінің нығайып – көркеюі жолында жан теріңді сығып жүріп білім алып, еңбек ет. Жердің де, елдің де иесі өзің енендігін ұмытпа.  

Оқушыларды бағалау, мадақтау
Категория: Жаңа сабақтар - Новые уроки | Добавил: Әдіскер (14.08.2012) | Автор: Гүлзира Ізғараева E
Просмотров: 6502 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
www.edu.gov

Copyright MyCorp © 2024
Сайт управляется системой uCoz