Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0
|
Сабақтар-Уроки
32 Таза заттар және қоспалар.
| 08.08.2012, 16:15 |
Сабақтың тақырыбы: 32 Таза заттар және қоспалар. Сабақтың мақсаты: Б: Климат ұғымының мағынасын түсіндіру . Т: Ауа райы күнделікті өмірде қажет екенін және адамдар үшін маңызды екенін ескеріп жүруге. Д: Алған білімдерін өмірде қолданыста бар екенін және оны өздерінеде керек екенін білуге. С/түрі: Жаңа сабақ С/әдісі: сұрақ жауап түрінде Көрнекілік: оқулық,климат картасы атлас Сабақ барысы: Ұйымдастыру: оқушылармен амандасу Үй тап. тексеру: 27. Бізді қоршаған ауа. Үй тап. қорытындылау: ауа
1) Бізді қоршаған ауа қандай? 2) Смог дегеніміз не?
Смог нелерден бөлінеді Жаңа сабақ: Ауа райын бақылау қажетпе? Адамның өмір сүруі әрдайым климаттық жағдайларға тәуелді болады. Ауа райы мен климаттың айырмашылығы бар. Климат- дегеніміз белгілі бір аймақтағы ұзақ жылдар бойы атмосфераның төменгі қабатының тұрақты жағдайы немесе ауа райының белгілі бір аумақтағы көп жылдық режимін айтады. Ал ауа райы дегеніміз- белгілі бір жердегі тәулік ішінде болатын атмосфераның төменгі қабатының жағдайы.
Ауа райының негізін құрайтындар
Ауа тем қысым жел жауын шашын Ауа райын зерттейтін жаңа ғылым метеорология пайда болды. (метеора- грек тілінен ауада қалқу) Метеорологияның бірнеше салалары бар: Гидрометеорларды зерттеу ( жаңбыр, қар, бұршақ, тұман, бұлт, қырау, шық) яғни су буларына байланысты. Ауа метеоры - жел, жарық метеоры - кемпірқосақ , сағым Отты метеор - найзағай Қазіргі таңда Жердің табиғат жағдайын танып - білудегі климатология мен метеорология маңызы ғылымдардың бірі болып саналады.Олар армосферадағы болып жатқан құбылыстарды зерттеуде қазіргі заманның әдістерін қолданады. Метеорология ең алғаш Ггрекияда пайда болды. Б.з.б 350ж Аристотель Метео-я туралы 4 кітап жазды.Шәкірті Теофраст жаңбырдың 80, желдің 45, дауылдың 50, суық ауа райының 24 түрлі себебін жазған. Қорытындылау: синквин әдісін қолданып Зат есім (не?) - климат Сын есім (қандай, ненің?)- жылы, слқын Сан есім(қанша неше?) - ұзақ уақыт қайталанады Етістік( не істеді , қайтті?)- климтты зерттеушілер зерттейді Үйге тапсырма: 29 маз.1,2,3,сұрақтарға жауап келу. Бағалау:
|
Категория: Жаңа сабақтар - Новые уроки | Добавил: Nur
|
Просмотров: 4594 | Загрузок: 0
| Комментарии: 2
| Рейтинг: 0.0/0 |
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
|
|
| | |